Tråd: Nedtur!!
View Single Post
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
766
Uff fort gjort. Hadde en gang fått tak i 2cb. Så spurte jeg kompisene om de ville ha på fylla. Fortalte de at det var research drugs, men de sa ja.

30 min etter inntak begynnte de å stresse med hva det egentlig var og da var jeg dumm nok til å se at legene ikke visste hva det var og ikke vits å dra på legevakten. ( han ene hadde ytret ønske om det) og de ble mye være. Jeg var bare 17 år, men de ble så negative og dårlig at jeg ble sliten av dem. Selve trippen var ikke noe spesielt for meg. Vare kjedelig pga at de ødela alt med dårlig humør og bading.

Ikke dem sin feil, men heller ikke min. Fortalte jo hva det var først og ikke min skyld de var så gjerrige at de tok alt de kunne få av meg gratis hehe. Tror de fikk en lærepenge av det. Ble Mtid invitert dit når jeg tok inn opplegg og da var alle blakke. Når jeg ikke hadde opplegg hadde de råd til å kjøpe hasj av andre.
. Jaja. Back to tema.

Skal du i form igjen kan benzo hjelpe deg, men man blir fort avhengig.
. Hadde prøvd med sex/onani. Kan ofte få vell værste følelsen og prøve å legge seg etterpå. Spise masse mat og drikke...

Men mat søvn, hvile, veske, Paracet, sex kan hjelpe på meg.


Neste gang du ikke vet hva en tablett er så prøv å google litt eller ta bilde av den å legge ut her så kan folk hjelpe deg. Føler du gruppe press kan du bare si at du spiste den, så legger du den i lomma, tar bilde av den å spør her så pleier folk å svare raskt så kan du se hva det er og om det er noe du vil ta.
.. Driver folk å oppfordrer deg til å ta ting du eller de ikke vet hva er hadde jeg blitt skeptisk til motivene dems.

Er du jente og gutter gir deg ting du ikke vet hva er, men de vet hva er hadde jeg vært jævlig forsiktig rundt den gutten og vennene hans. Kanskje de prøver på date-rape (du var jente)?

Vær forsiktig å ikke for å gjøre deg paranoid, men i et rusmiljø må du være veldig forsiktig med motivene til folk. Hvorfor inviterer de deg, hvorfor får du ting. Du må tenke at misbrukere stort sett ikke gir noe gratis uten at de ser en gevinst i det (få deg som kunde, lure deg, penger, sex, makt osv osv)

Lykke til og nedtur på 2 dager er snart ferdig. Ikke normalt å ha nedtur i 1 uke viss du ikke har rusa deg hardt i en uke.

Tommelfingerregel er abstinenser og senbstinenser varer max så lenge som du holdt på. Ofte en del kortere enn det!