Tråd: Rasister
View Single Post
Sitat av Idksjølv Vis innlegg
Jeg liker hvordan dere vet om Polens historie med Tyskland og Russland, og det kjenner jeg til jeg og, men, poenget er at jeg bare ville vite hvordan jeg kan stoppe kommentarene. De kan si hva de vil fra histories perspektiv, men ikke om folk. Jeg er glad i at de ihvertfall dømmer
ikke vennene mine haha.
Vis hele sitatet...
Sitat av Alge Vis innlegg
Hva med å bare bli veldig sinna og si veldig høyt at de skal holde kjeft? Pleier å gjøre susen for meg ihvertfall.
Vis hele sitatet...
Sitat av Idksjølv Vis innlegg
For meg ender det med at de skriker mer, bytter tema om vonde ting, så går jeg til rommet mitt
Vis hele sitatet...
Det er nettop derfor du ikke prøver og oppdra dine egne foreldre. Det går ikke. Hør på meg, Chronic420, Flaffersen og Stay_Wanderer, du kommer ikke til å overtale foreldrene dine. Om du prøver resulterer det bare i kaos.

Du har valget mellom enten prøve å overtale foreldrene dine uten suksess og lage et helvetes kaos eller å la være å i det hele tatt prøve.

Uansett hva du velger vil foreldrene dine forbli rasister, men i det siste tilfellet vil det også resultere i at de "skriker, mer bytter tema om vonde ting" og så går di til rommet ditt. Sorry tjommi, men du har ingenting å tjene på dette. Fokuser heller på å forsørge at broren din ikke ender opp som de. Det har du større sjangser for.