View Single Post
Laurus canus
mås'n's Avatar
Trådstarter
54
Sitat av subscribe Vis innlegg
Nå vil de kun ha de beste. Sånn forsvaret ser det så har ikke de beste befatning med narkotika. At du nekter og se det fra dem sitt perspektiv er ditt problem, fordi forsvaret kommer aldri til å se det fra ditt. Hvis du skal skrive noen klage bør du i det minste ta en realitycheck.
Vis hele sitatet...
Mitt perspektiv er at jeg ikke er en risiko for forsvaret, og det er det jeg kommer til å argumentere for i en klage. Jeg kommer selvsagt til å være saklig i klagen og ikke si imot dem.

Det jeg synes er mest kritikkverdig i denne saken er ikke avgjørelsen deres, men prosessen før dimmiteringen. Jeg synes sikkerhetsklareringen og narkotikasjekken skulle blitt gjort før jeg allerede hadde flydd ned til stavanger. Jeg hadde lagt opp året mitt etter dette og alle planene ble viska ut. Siden jeg var på innrykk så tidlig rakk jeg å komme meg inn på ett studie, men synes synd på de som skal på innrykk i september da alle studier har starta. Hadde skjønt det om jeg hadde noe mere på telefonen min eller det virka som om jeg virkelig
Var i feil miljø, men om man skal dimmitere folk for slike småting burde den avgjørelsen blitt gjort lenge før.
Sist endret av mås'n; 3. august 2017 kl. 15:34.