View Single Post
Igår ble det prøvd en dose på 170µg, skulle virkelig ikke forestille meg at dette var noe som skulle slå meg så kraftig i form av hvor lite kontroll jeg hadde over trippen.
Har prøvd LSD målt i doser i samme nærhet flere ganger, kanskje de bare var for svake, eller at denne lappen hadde ekstra futt i seg?

De visuelle opplevelsene jeg så er ut i fra noe av det sterkeste jeg har opplevd, sånn at jeg ble semi-skremt av å gå ut av sengen min.
Å dra på do for en kjapp piss ble noe som tok ekstremt lengre tid enn vanlig (selv om at jeg har opplevd dette før på LSD, så var dette noe av et annet slag!)
Var intense ripples av et annet slag og bare total alienation av rommet samt resten av huset mitt, youtube videoer av mine favoritt kanaler så cartoon'ish ut, samme med en god del annet av ting på PC'en min.
Så på telefonen å alle app ikonene bare danset rundt omkring på skjermen, virkelig noe jeg aldri har opplevd før.

Noe annet som også var helt vilt var når jeg kjørte opp Overwatch på PC'en å forsøkte å spille det for å roe meg litt ned, spillet var HELT annerledes, lyder å grafikken ble virkelig forsterket, så 10x bedre ut enn vanlig, ambient lyder på banen å alt det der ble virkelig oppfattet høyere enn vanlig, føltes som at jeg virkelig sto der en stund når jeg spilte.

I alle mine tidligere LSD opplevelser så har jeg iallefall hatt den lille følelsen av kontroll over trippen, mens igår så var det noe helt annet.
Ikke at det var så negativt og skummelt, tenkte til meg selv at dette var det virkelig futt i, å at jeg bare måtte huske å ride det out uten noe frykt eller panikk.

Er dette hvordan LSD virkelig skal være, var det en bad trip, eller bare traff jeg på noe som var litt for sterkt?

Ble iallefall ridet ut med en good feel å ikke noe bad feel, ble mye tenking igår å jeg føler at hjernen har fått et lite "reboot" å at jeg tenker mye lettere å friskere enn igår kveld.
Sist endret av 4pekatt1; 23. juli 2016 kl. 15:21. Grunn: rettelser.