View Single Post
Jeg har en venn som fikk i seg methamfetamin ved et "uhell". Vi drev å eksprimenterte med vanlig speed på den tiden og syns det var gøy, men han var typen som aldri hadde så mye å si, hadde ble neglisjert av foreldrene sine og plassert i spesialklasse på skolen fordi han "var rar", dvs han har bare lese og skrive vansker, men er helt normal inntelligent ellers!
Anyway.. Etter vi skulle kjøpe amf til helga da så fikk vi meth, (han som solgte sa ingenting!!) og vi fikk det værste skravleopphenget man kan forestille seg. Jeg var oppe i 3,4 dager og skravlet konstant, både med andre og i telefon, fikk 2500 i tlf regning! Og dette var en helt annen verden for han som aldri hadde noe å si, for det han sa hadde aldri betydd noe for noen. Men nå turte han å si ifra og si alt han mente.
Vi har begge sluttet med alt for flere år siden, men han sier til den dag i dag at det var dette som gjorde at han fikk den gutsen han har i dag med å tørre å snakke med andre osv. Den ene turen gjorde at også at jeg er sammen med en nydelig gutt i dag fordi jeg skravlet han til meg, og vi elsker hverandre masse enda! MEN OBS!

Dette er en sjelden hendelse.. men følte jeg ville nevne det.
Mener at methamfetamin er værre en herion sånn alt i alt med hva du finner på å gjøre på rusen, og heroin er jo det værste av det værste så HOLD UNNA!!