View Single Post
Sitat av Lars99 Vis innlegg
Dette kan du ikke seriøst mene.

Ærlig talt.

Skjerp deg selv.
Vis hele sitatet...

Jo vet du det mener jeg helt seriøst. Basert på det du skriver i tråden så fremstår du som en våpenfanatiker, med nazistiske trekk som har ekstremt store tanker om egen fortreffelighet. Kort sagt, i mine øyne virker det som du er er en tidsinnstilt bombe som kan gå av når som helst om du føler deg krenket. De som ender opp som ytterliggående fanatikere de startet jo ikke som 100% ekstremister, det startet nok men en ulming som jeg føler er igang hos deg allerede.

Folk med fanatiske meninger uansett side er slik jeg ser det langt mer i faresonen for å virkelig tilte fullstendig en folk som er mindre bombastisk og ekstreme. Noe som jeg synes er ennå mer rødt flagg for deg er at du virker å leve i et litt vridd verdensbilde, og det virker å sitte dypt forankret hos deg.

Vi har hatt våpengærninger som har begått drap før. De hadde gjerne mer ekstremt syn på ting. Eller en tanke om at det var dem mot det etablerte og at snuten var ute etter dem. Kanskje dere burde stumpe hasjen for en periode å "få litt gjennomtrekk i toppen" slik at dere får luftet ut all paranoia og forvridde verdensbilder?

Jeg finner det du sier her i tråden å være uten rot i virkeligheten, og jeg tenker at du faktisk trenger hjelp. Og den hjelpen trenger du nå før du roter deg bort i ting du aldri kan gjøre om på.