View Single Post
Trådstarter
31
Sitat av vidarlo Vis innlegg
Altså. LOL!

Nei, du vinner ikkje mot politiet ved å vere tøff, barsk og macho! Det du oppnår er tvert imot å gi politiet godt skyts (pun intended) når dei ber om utvida fullmakter til å bekjempe kriminalitet - og godt skyts (igjen; pun intended) når dei sleper deg inn i rettssalen for å få deg dømt for ein joint - og fjorten tilfeller av vold mot politiet.

At du trur det kan fungere seier mest om deg og di holdning til politiet. Eg har ikkje spesielt stor sympati med deg, for å sei det pent. Om politiet har gjort feil greier din oppførsel fullstendig å overskygge det.
Vis hele sitatet...
LOL

Jeg har ikke sagt noe om vold. Jeg har aldri, og kommer heller aldri til å bruke vold mot politiet eller noen andre for den sags skyld. Med mindre det er i selvforsvar.

At du definerer føff, barsk og macho som vold får være din sak.

Som jeg skrev i det forrige innlegget.

Det er høyst unødvendig å putte ord i kjeften på folk. Det er rett og slett bare patetisk for å si det på en snill måte.

Man må være føff, barsk og mach for å tåle så mye bank man får av politiet for å passivt sette seg i mot de. Man må være tøff, barsk og mach for å tåle så mye hat og bedømmelse man får slengt etter seg for å være uenig med "status quo". Man må være tøff, barsk og macho for å bli fengslet på noe så bullshit grunnlag som å selge litt plantemateriale. Man må våre tøff, barsk og mach for å tåle at politiet bryter seg inn hos deg mens du ligger å sover og banker deg fordi en drittunge anmeldte deg for noe du ikke hadde gjort, bare fordi han viste at politiet og rettsvesenet ikke kom til å tro deg, bare fordi følsene hans ble såret av det du sa fordi han vet det er sant.

Politiet har gjort store feil. Og du vet ingenting om min oppførsel.

Saken til kameraten min skal opp i retten. Han anmeldte politiet for vold. Hvis han taper skal han ta det til høyeste rett.

Det at du antar at vold er eneste måten å være tøff på sier mer om din holdning.

En kar sa lenger opp i tråden "Jeg tror dere kommer til å ende opp som bitre gamle menn"

Jeg mener du og dine poster her på forumet er et godt eksempel på at man kan være veldig bitter selv om man følger loven. I det minste svært overlegen og dømmende.

Igjenn, du vet ingen ting om min oppførsel. Du bare antar ting.

Du kan tro hva du vil men det forandrer ikke faktum kjære deg