View Single Post
Trådstarter
31
Allright.

Det siste innlegget jeg skrev her ble slettet.

Så her er en ny versjon av det. Pluss litt til.

Dere kan mene hva dere vil, men det betyr ikke at det dere mener eller tror er riktig.

Å putte ord inn i munnen på folk er høyst unødvendig. Men same shit.
Å si at det er pinglete å gi seg på noe man ikke er enig i. Er ikke det samme som å si "Vi er tøffe, modige, barske, macho alfahanner" Dette er deres ord, og jeg tar de som komplimenter selv om jeg vet at det var spydigheter. Det er ikke akkurat sånn tankegangen vår fungerer. Men når jeg tenker meg om, så passer disse titlene bra. Jeg synes ikke disse ordene er negativt ladet, til tross for hva veldig mange andre tenker i dette gradvis mer og mer feministiske samfunnet vi lever i.

Men helt ærlig, så hadde det ikke forbauset meg om det er sånn 60%-70% av politiet her til lands tenker. (hvertfall av de jeg har møtt)
Jeg har møtt noen bra tjenestemenn også, som har hjertet på riktig sted. Men resten er bare korupte svin som skriker til deg når du selv prater helt rolig. Og sier ting som "her er det jeg som bestemmer" og driver med generell annen maktmisbruk. Inkludert vold mot folk som allerede er i håndjern. (Dette skjer såklart ikke hver gang. Men bare én gang, er alt for mye. Og dette har skjedd flere ganger) Og til dere som lurer. Nei, jeg er ikke psykotisk, og dette er ikke vrangforestillinger.

Tankegangen vår handler mer om rettferdighet og frihet til å selv velge hva man gjør med sitt eget liv. Så sant det ikke går på tross av andre sin frihet, trygghet, eller velvære. Til tross for at dere tror at dette handler om å vere tøff. Så handler det om frihet, det handler om å stå for det en selv mener er riktig, det handler om å ikke bøye seg, selv om oddsen er i mot deg. Jeg regner med dette er idéer mange av dere også én gang kjempet for. Før dere bøyde dere. Eller "vokste opp" som dere liker å kalle det. Dette gjelder såklart ikke alle dere. Noen av dere var aldri rette til å begynne med. Kanskje når dere ble født. Men dere ble tidlig satt på plass og indoktorinert.

Finner du det jeg skriver provoserende? Bra. Da betyr det at det stemmer. Synes du det er patetisk? Bra. Alle har rett til å ha sin egen mening. Min mening er at mye av det dere skriver her er patetisk. Dere dra ord rett ut av løse lufta og lander på veldig banale konklusjoner om meg og kameratene mine. Men det har dere såklart også all rett til å gjøre. Kanskje det bare er jeg som er dårlig til å formulere meg.

Men jeg mener også det er noen gode og saklig råd her selv om jeg ikke har bedt om de. Ikke det at jeg ikke har tenkt tanken fra før av da. Jeg er faktisk mye mere reflektert enn det jeg kanskje gir inntrykk for her. Og jeg er f.eks godt klar over at det finnes mange gode tjenestemenn og damer der ute som faktisk er ute etter å hjelpe folk.

Og hvis du har fått inntrykk av at jeg tror at jobben til politiet er å trege oss. Så har du missforstått noe grundig. Selv om det finnes også de sadistiske jævlene som faktisk liker å gjøre mer enn å terge oss.

Og hvis dere nå virkelig bruker litt tid til å tenke dere om, så vil dere se at jeg har rett. Hvis dere nå bruker litt tid til å tenke på hva det er jeg skriver, istedefor å tenke på hva dere skal skrive tilbake og på hvor "umoden" jeg er. Så vil dere se at jeg faktisk har rett.

Og hvis dere av én eller annen grunn nå faktisk tenkte dere om. Og at dere faktisk endte opp på konklusjonen at. "Jo, han har rett, jeg bøyde meg, jeg gå opp". Så vil jeg kun si en ting til dere mine kjære brødre. Det er ALDRI for seint å snu. Selv om dere antakelig ikke vil. For jeg kjenner mennesker. Og mennesker pleier som regel alltid å velge den late, enkle, og trygge veien.

Og for å sette seg i mot den ekstremt vellorganiserte mafiaen og frihetsberøverene som går rundt med skuddsikre vester, radiosamband, klubber, pepperspray og store hunder. Så må man faktisk være tøff, macho og barsk, som dere så fint putter det. Og dét er såklart ikke noe alle liker å være. Særlig ikke når det er en tilsynelatende allerede tapt kamp. En kamp som kan ende med store personlige konsekvenser hvis den kjempes feil. Og jeg forventer rett og slett ikke at dette er en kamp de fleste er villige til å kjempe.

Og som noen lenger opp har skrevet, bli politi (noe som for dåde meg og han antakelig innen nå er utelukket) og bekjemp problemet fra innsiden. Vi har faktisk ett par folk på innsiden. Noe som i og for seg beviser at politiet kan ha allianser til folk som ikke har som interesse å håndheve loven. Men det finnes grenser på hva de kan gjøre i sin unge alder. De kan p.d.d bare observere.

Bli politiker.
Dette er også noe jeg sterkt vurderer. Men jeg er ikke sikker på at dette er det rette valget. Problemet ligger delvis i lovverket, men jeg mener det først og fremst ligger i sjela til så alt for mange mennesker der ute. Mennesker som selv har blitt mishandlet, og av den grunn har det mye lettere for å mishandle andre igjen. Problemet ligger også i den tankegangen at noen har fått for seg at de kan bestemme over andre hva som er en rett måte å leve på, og hva som er en gal måte å leve på, utover rimelighetens grenser. Og dette er hélt feil.

Og når det kommer til denne kompetanse med skytevåpen som jeg pratet om. Det jeg legger i kompetanse med skytevåpen er det å kunne bevege seg på en taktisk og effektiv måte, i forhold til miljøet, og ens lagkamerater. Jeg legger også i det å kunne lade om på en effektiv måte, og ja, til dette egner det seg faktisk bedre med softgun enn med skarpe våpen.
Jeg mener såklart også at man må øve seg på blink med skarpt våpen for å utvikle skuddkontroll og treffsikkerhet.

Hahaha. Når det kommer til dette svartemarkedet som så fint ble nevnt. Så påsto jeg aldri det var der det ble solgt. Hvis du ikke er klar over det, så kan jeg informere deg. Det finnes faktisk en auksjon hvor politiet auksjonerer bort verdisaker de har konfiskert.

Og til disse 200 grammene med hasj som forsvant.

Her er faktaene.

Jeg vét, like mye, som jeg vet at jeg sitter her å skriver, at kameraten min hadde 400g med hasj. Jeg så de med mine egne øyne. Jeg vet like godt, at han kun ble dømt for 200g hasj. Jeg så rettspapirene.

Så nøyaktig hva som har skjedd med de siste 200g er ikke så lett og si. Men jeg vet at 1+1=2 De forsvant bare ikke i løse lufta. Dette er det eneste tilfellet jeg personlig kan konfirmere. Men jeg har hørt utallige mange andre lignende historier med både større og mindre mengder. Og det er alltid en felles nevner. Når dette blir brakt opp i rettsaken av den tiltalte blir de aldri trodd. Fordi vi lever i et samfunn som tenker. Enten er du på den rette siden av loven og du kan ikke ljuge (på tross av hvor mange ganger dette er bevist feil), eller så er du på feil side av loven og alt du sier er oppspunnet tull fordi du enten er ute etter hevn, eller at du er i en eller annen form for evigvarende hasj-psykose eller deliriumstilstand og du lever i en fantasiverden.

Til alle dere som ikke innser at korrupsjon faktisk er et reélt problem, også i Norge. Våkne opp. Dra huet ut av ræva. Slutt å være så naive. Dére lever i en fantasiverden. Korrupsjon kommer alltid til å være der hvis vi bare vender det andre kinnet til. Og dette er totalt uakseptabelt. Vi må slutte å bare feie støvet under matta. Vi må slutte å trokke rundt grøten. Vi må rett og slett stupe direkte ned i den, hodet først. Jeg vet det ikke er lett å svømme i grøt, men vi må i alle fall gjøre det. Skåla er ikke evig dyp uansett. Og det har aldri vært en bedre tid enn nå for å gjøre nettop dette. Vi har Internett samt utallige andre ressurser og spennende teknologi. Sammen kan vi lage en ny og bédre fremtid og verden for barna våres å leve i. Men bare sammen. Og vi må bade i grøt for å gjøre dette.

Jeg vet det ikke er en lett ferd, og det er mange farer på veien. Men det er en ferd vi må legge ut på hvis vi virkelig vil bli kvitt all urettferdighet her i verden. Og jeg vet det er mulig.

Dere trenger ikke tro på et eneste ord av det jeg sier. Og dere kan godt synes jeg er patetisk. Jeg serverer dere kun sannheten. Dere velger selv hva dere gjør med den. Om det så er å totalt avfeie det og kalle det fantasi.

Og med det så avslutter jeg mine kjære brødre.

Ha en fortsatt god dag!