View Single Post
En gang jeg var liten og var på handletur etter en badetur fant jeg en defekt spillemaskin på et kjøpesenter. Maskinen gav full gevinst på hvert trykk, stod der å spilte runde etter runde og utbetalingsgevinsten bare økte. Min far som har en arvelig avsmak for store kjøpesenter gadd ikke å vente selv om jeg argumenterte med at jeg holdt på å bli rik så han truet med å kjøre fra meg fra senteret hvis jeg ikke kom med engang. Dette fristet ikke da siden vi hadde vært å badet var jeg bare kledd i badeshorts og sandaler. Måtte gi meg og cashe ut, husker ikke hvor mye gevinsten kom på men jeg husker at jeg måtte holde badebuksa oppe med begge hendene når jeg hadde fylt begge lommene med gamle ti kroninger for å unngå å spasere naken rundt. Hadde penger til godteri i flere måneder etterpå..

I nyere tid så vant jeg engang i overkant av 50K på spilleautomat på nett, dette var mens jeg studerte så var jo i ekstase da det ville dekke alkoholkonsumet i noen måneder. Viste seg da at siden jeg hadde fått et bonusinnskudd på 500 kroner når jeg satte inn penger så måtte jeg omsette gevinsten 36 ganger eller noe for å kunne få utbetalt noe som helst. Det tar tid å omsette for 1 800 000,- på spilleautomat så til slutt ga jeg faen og kjørte maks innsats hele veien. Titsmaskinen nevner 250 kroner gangen, jeg spilte 250 kroner trykket. Trykk, trykk, trykk vant 5K, trykk trykk trykk, 15K til, trykk trykk trykk osv.

Var vel oppe i 90K på det meste men grunnet omsetningskravet endte det hele selvfølgelig på kroner 0,-

Har ikke spilt mye siden, noe poker med venner i ny og ne.