View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Å legge bort jointen vil nok komme litt over tid nå som du har funnet din prinsesse.
Nå blir det mere tid til de andre gledene i livet, noen av disse fungerer som naturlig antidepressiva også.
Bruk litt mer tid med dama, litt mindre tid på å røyke så faller plutselig alt på plass.
Del tankene dine med hun, fortell hvordan du føler deg og slikt uten nødvendigvis å nevne at du røyker.
Skal ikke garantere at alt bare vil falle på plass men det er store muligheter for det.
Ting tar som regel bare litt tid.

De gangene jeg har hatt dame som ikke røyket så røyket jeg minimalt.
Tok pauser på flere måneders mellomrom og etter det ble slutt så har startet igjen.
Samme med snus også, fra å snuse 10-12 snus om dagen til 2-3 så lenge jeg var med dama.
Slutta også helt med sigaretter til vanlig.
Var heller stort sett aldri alene så hadde ikke de samme tankene jeg har som singel.
Det å være sammen med en person kan gjøre mirakler for depresjon, så lenge du er åpen og ærlig hele veien.
Ikke at det er noe feil med å være singel heller, men det er stort sett lettere når man er deprimert å ha en person ved siden av seg som sier at hun eller han elsker deg og er glad i deg osv.