View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Dorullnisse Vis innlegg
Utrolig respektløstav deg Napse å bare fjerne hovedargumentet mitt fra skissen og krysse over det andre! Uansett har du feil for det er overhodet ikke slik hendelsesforløpet ville utviklet seg. Toppen ville vippet ned og revet seg løs fra bjelken og falt på skrått og mest sannsynslgig truffet kanten
av bygget og dermed smadret ned i bakken. Jeg har begrenset mobildata å skrive med fra utlandet så jeg kommer til å sløse bort alt her når ingen er villig til å lytte.
Vis hele sitatet...
Rull inn. Napse forklarer i detalj kvifor argumentasjonen din er feil, og korrigerer det med å tegne inn kreftene som er aktuelle i teikninga, og forklarer rotasjonsmoment. Om du ikkje tåler det foreslår eg at du ikkje skriv ting offentleg.

Det er ikkje respektlaust. Det er sakleg kritikk. At du vel å ignorere det, og gjenta at du har rett er derimot respektlaust. Det er å totalt ignorere kritikken eg, napse og provo har komt med rundt din fysikkforståelse. Og det understrekar tydeleg påstanden min om at du ikkje har nødvendig fysikkforståelse. At du trur toppen oppfører seg som ein homogen, samanhengande masse illustrerer at du ikkje forstår korleis fysikk skalerer, og korleis stål handterer krefter i ulike retninger.

Som eit banalt eksempel: ein kjetting er veldig god på å ta strekk (tension), men ubrukeleg på å oppta kompresjon (compression). Den har stor strekkfasthet, men svært nær null kompresjonsfasthet.

Du ignorerer all kritikk du får, og repeterer påstandane, utan å underbygge dei. Alle som har 2FY bør sjå at du faktisk er på ville vegar her.
Sitat av Dorullnisse Vis innlegg
Ja det var åpenbart at toppen ville kollapse, men mot kanten av bygget og sust ned mot bakken.
Vis hele sitatet...
For svarte... du har eit par ganger fått spørsmål om kor den krafta skal komme i frå. Kor kjem den ifrå? Ikkje ro. Ikkje gjenta påståanden. Forklar kva som ville påvirka den til å falle i den retninga! Tegn gjerne opp diagram med vektorer.
Sitat av Dorullnisse Vis innlegg
Napse - "Hvis man tegner på kreftene som påvirker tegningen din vil det jo umulig kunne oppstå en horisontal kraft/hastighet mot venstre."
Jo, toppen ville vippet til side og dermed falt ned?
Vis hele sitatet...
Gratulerer, du kan repetere det med ulike ord!
Sitat av Dorullnisse Vis innlegg
Pentiax - At du har vippet over til fornekterens side skuffer meg. Og sier at det finnes logiske argumenter? Vennligst fremlegg meg alle disse "bevisene".
Vis hele sitatet...
Det er gjort gjentatte ganger, men du vil ikkje sjå - i motsetning til pentiax. At du held henda for auga og nynner nanananana, og så klager over at folk ikkje vil framlegge bevis er litt tynt.
Sitat av Dorullnisse Vis innlegg
Provo - "Dette. Er det dummeste jeg har sett. I hele mitt liv." Ikke et uventet svar fra deg. Dette er direkte spydig og nedverdigende overfor min skisse.
All logisk tenking tilsier at det ville skjedd på måten illustrasjonen viser og det jeg har nevnt ovenfor.
Vis hele sitatet...
Beklageligvis ignorerer du all fysikk når du gjer det. La meg gjette - du har ikkje 2FY frå viaregåande? For logikk er ikkje samme fagfelt som fysikk. Det du sikter til er heller ikkje logikk, men intuisjon. Og intuisjonen svikter, som poengtert ad nauseam når ting blir veldig stort eller veldig lite. WTC er veldig stort.
Sist endret av vidarlo; 24. september 2018 kl. 15:27.