Heisann, er diagonert med ADHD og står for tiden på 50mg Aduvanz + 10mg attentin daglig.
Bare lurer på om det går fint og ta min daglige dose med 50mg Aduvanz på morgonen for og så innta noe form av psychedelics (syre, sopp, 2cb etc) noen timer senere/samme dag?
Tenker det ikke skader så mye og ha litt stabile dopamin nivå inn i en tur?
Men der igjen kan jeg se for meg at det kan være lettere og trigge angst kanskje også?
Merker generelt at jeg reagerer annerledes på diverse ting nå etter jeg startet med medisinering. Bare noe smått som nikotin, koffein og alkohol er en annen verden no. Har aldri hatt noen effekt av koffein tidligere (drikker 1 boks med sukkerfri red bull + en god del kaffi til vanlig på jobb) Men no føler jeg at jeg får et ørlite rush i kroppen av red bull og kaffi, veldig lite, men nok til at jeg merker det. Samme med nikotin, nesten så jeg "tåler" mye mer, får eit extra rush, men føler aldri jeg får nok, nett så nikotin toleransen min har x3 doblet seg..
Samme vist jeg har meg ein sirkusblås ein sjelden gang, det og er ein ny verden, blir ikkje så jævla sløv og angst'en lengre (før var det håplaust, til den grad at jeg sluttet heilt med det, fordi jeg likte ikkje effekt'en av det)
Noen formeinger om dette? Noen som har erfaring?