View Single Post
Om jeg ikke husker feil så er det enkelte ting i Tinder platinum som faktisk kan røpe deg til andre brukere om at du har Tinder platinum.

Bare vær deg selv, legg ut noen bilder som får frem hva du er og hvem du faktisk liker å være. Hvis du har en overfladisk profil finner du bare overfladiske matcher. Kvalitet er mye bedre enn kvantitet.

Ingen jeg kjenner har hatt suksess med tinder platinum. Hvorfor bruke 50000 kr på dekk hvis resten av bilen ikke drar mer enn 100km/t?

Kan også anbefale å dra deg ut på litt sosiale ting, type byen, fest, konserter osv. Litt øl i kroppen fjerner usikkerheter, skal ikke mye til før du får kontakt som går litt høyere enn surface level.

Jeg holdte selv på med tinder i to år, det funka ikke for meg. Jeg hadde 3-4 dates. Hadde en del matches men klarte aldri å bryte isen utforbi det overfladiske.

Jeg endte opp med å få meg dame via discord (server for hva mange a4 folk ville kalt nerdete).
Jeg bydde på meg selv på den måten jeg var komfortabel med (det var jo en sjanse for at hun ikke ville like det, men jeg likte hun såpass godt at jeg fant krefter til å tørre rejection, fordi jeg hadde alt å vinne) Vi har vært sammen i et par år nå

Hun er forresten verdens fineste dame i mine øyne, og selv om jeg ikke selv klarer å se det samme i meg selv, så synes hun det samme også.

Point being: ikke vær redd for å prøve være deg selv, det slår utrolig godt ann.

Alle jeg kjenner som har 50 stk+ ventende matches i Tinder har én ting med seg som gjør at de aldri ender opp i et fast forhold: De er magneter for ekstremt overfladiske mennesker. Sier ikke dette for å disse dere som har muskler og kjekt ansikt og mye tomrom i Tinder bioen deres. Men det er serriøst mye enklere å være seg selv, enn å prøve å være en perfekt person man ikke er.


Så drit i Tinder platinum. Tinder er også kjent for å ha legning- og aldersbasert justering av pris i appen. Ser ikke bort ifra at det er dyrere for folk med lite likes heller.

https://www.which.co.uk/news/article...d-adCwG8b7VRYo