View Single Post
Sitat av Myoxocephalus Vis innlegg
Hva med å ha en håndfull enkeltbåser der folk kan skifte i enerom hvis de av en eller annen grunn ønsker det, uavhengig av hva den årsaken er? Å, vent, de fleste svømmehaller har hatt dette i mange år allerede. Grunnene til at noen ønsker å skifte i enerom er mange og uensartede: Noen mennesker har kroppskomplekser, noen er fryktelig sjenerte, noen har misdannelser, kolostomiposer eller whatnot de ikke ønsker å vise frem, etc. Folk er forskjellige. Det handler om å respkektere dette, ikke om å lage en ny bås vi kan stappe folk i.
Vis hele sitatet...
De fleste stedene jeg har vært (svømmehaller, treningssenter etc). Har det kun vært mulighet for å skifte alene inne på toalettene, som igjen er inne i garderobene merket med kvinne eller mann. Ikke for å kverolerende idiot nå, men jeg tenker bare at det blir store utgifter for alle som må bygge disse enkeltbåsene eller en tredje garderobe.
Legg også merke til at hele denne tråden dreier seg faktisk om nettopp det å stappe folk i en ny bås. På arket eller hvilken garderobe man velger; same shit spør du meg.