View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Jeg er komisk Vis innlegg
Og kanskje temperaturen øker raskere, men det er ikke din og min sin feil men de store selskapene og Usa´s militæraktivitet. "it underscores an important yet little-known fact—that the U.S. Department of Defense is both the nation's and the world's, largest polluter."
https://www.ecowatch.com/military-la...408760609.html
Jeg ser ingen som ønsker å endre dette og andre ting som faktisk forurenser, bare en haug med flokkdyr som hopper når gjeteren roper dommedag. Hvis vi virkelig brydde oss om miljøet hadde vi ikke støttet opp om utallige amerikanske invasjoner i land som knapt har rukket å erstatte hest og kjerre med biler.
Vis hele sitatet...
Nei, elektrisitet og transport er dei to digre utsleppskjeldene. Ved å legge om til grønn energiproduksjon, og elektrifisere transport, kan vi kutte utsleppa. Amerikansk militærkaktivitet er ei stor utsleppskjelde, men det er altså ikkje slik at det er det einaste problemet.

Din og min elektrisitetsbruk er og problem. Din og min bilbruk er og del av problemet. Kort sagt er energibruken vår problemet, og å stikke hovudet i sanden og sei at det er andre sin feil ikkje ein spesielt god strategi.

For kvifor har dei store firmaa store utslepp? Fordi dei produserer varer og tenester mange konsumerer. Skal du ha ny iPhone? Det fører til at den må produserast, og det har eit energibehov. Det er eit stort selskap som produserer den, men det er du som kjøper den.

Argumentasjonen din er ca. at vi kan ignorere det, for vi får ikkje gjort noko med det. Det er bullshit. Ved å endre skattesystemet, slik at utslepp får kostnad, og ved å bruke pengar på forskning, kan vi endre energibruken vår i ei retning som slepp ut mindre karbon til atmosfæren. For å oppnå det må veljarane støtte opp om politikarar som tar det valet.