View Single Post
protus: Første gang jeg trippet var det på LSD. Det var en helt fantastisk trip og jeg hadde lest masse om stoffet. Jeg tok en nokså sterk bit fra Nederland som var 150µg som jeg hadde bestilt på nettet.

Oppløsningen på musikken er ikke noe jeg har tenkt over på noe som helst måte. Jeg bruker Spotify og det gir god kvalitet som regel, men har også hørt på Youtube der kvaliteten ikke har vært like god. Selvfølgelig er det best med god kvalitet men har vel ikke så sinnsykt mye å si.

Har trippa i forskjellige typer klær og føler alt funker, men foretrekker treningsbukse og en myk t-skjorte fremfor alt annet.

Spiser aldri når jeg tripper. Det smaker ikke noe spesielt godt og er ikke noe fristende for meg. Det kan sikkert variere fra person til person. Maten går rett og slett ikke ned.

Hvis jeg skal trippe alene skjer det vanligvis på dagen når det er lyst. Da kan jeg gå i skogen og ute og oppleve helt fantastiske ting uten at jeg blir redd for mørket (er litt mørkeredd og det blir værre når jeg tripper) Når jeg skal trippe med kompiser skjer det om kvelden. Tripper like bra året rundt. Alltid gøy å studere naturen, selv om det er nivå 1 eller nivå 3, IMO.

Jeg tripper overalt. Innimellom er jeg ute på et sted i skogen hele dagen/kvelden, mens andre ganger er det hjemme eller hos en kamerat. Aldri på fest hvis det gjelder sopp/lsd. Ånd(er) i huset er jeg ikke kjent med, så kan ikke svare på det.

Jeg bruker aldri å være nervøs for en evt. bad trip. Har bad trippa et par ganger og det er ikke noe særlig gøy, men det går over og det har ikke hatt noe å si for meg i senere tid. Holdt på å ringe politi/sykebil en gang jeg bada skikkelig med en kompis, men endte opp med å ringe naboen som har erfaring og han kom og hjalp oss gjennom kvelden. Jeg er ikke noe fan av å ha en babysitter. Syntes ikke det er noe gøy å være med en person som ikke tripper.

Håper jeg svarte på noe av det du lurte på, men det er bare å spørre hvis det skulle være noe mer. Er ikke sykt erfaren tripper, men har trippa en del ganger nå og vet hva det dreier seg om. En kompis av meg har hatt langt flere dårlige opplevelser på sopp enn på LSD.

edit: Skal ikke si at du skal hive deg utpå det sterkeste med en gang, men hadde jeg vært deg hadde jeg prøvd å nå hvert fall nivå 2, kanskje nivå 3 med en gang. Mye mer givende enn en nivå 1 tripp, tro meg du kommer til å angre når du finner ut at du ikke har tatt nok, men for all del ikke overgå deg selv. Gjør det du føler for selv og husk at du vil bli deg selv når effekten går over. Lykke til
Sist endret av roundpotato; 10. september 2014 kl. 09:48. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.