View Single Post
Hei, jeg skal inn i førstegangstjenesten om et par dager.
I morgen skal jeg kjøpe helt nye klær, sko, jakke, toalettsaker, bag og alt mulig. Men hvor mye trenger jeg egentlig? Får vi ikke militære klær vi skal bruke, hva skal vi da med sivile?

I tillegg må jeg legge til at jeg ikke har røyket på 7 uker, trent regelmessig, drikket mye appelsinjuice, urinprøven går nok bra. Et annet problem er at jeg nettopp har klipt meg, men ikke shavet hodet helt... hvis man har 'ganske kort' hår er det mulig de ikke finner noe - eller må alt bort?

Telefonen min fikk jeg i bursdagsgave i oktober, jeg er redd den har vært i kontakt med weed. Derfor må jeg knuse den og få ny... eller burde det gå greit? Tross alt 7 uker siden jeg røyka sist, og hvis jeg legger den i baggen nekter jeg å tro at hunder kan lukte den. Kjipt å måtte knuse en Galaxy S4 og mase til forsikringsselskapet, hvis det ikke behøves.

Leit at PCn ikke kan bli med. Er redd jeg kommer til å kjede livet av meg om kveldene. Ikke stort man kan gjøre på en nokia, uten musikk eller noen ting. Kommer nok til å kjøpe bøker for å få tiden til å gå!

Huff, hadde ikke trodd jeg måtte bli ruinert for å skjule mine spor
Sist endret av Tænman; 6. januar 2014 kl. 04:31.