View Single Post
Sitat av Kestrel Vis innlegg
Jeg har aldri prøvd før, å lurer på noe... Du skrev noe om at man måtte bestemme seg på forhånd om hvor man vil ha trippen. Men siden jeg aldri har prøvd før vet jeg jo ingenting om hvordan det føles etc. Så jeg lurer på om noen her kan fortelle meg hva som skjedde deres første gang, ble dere styrt av trippen eller omvendt?

EDIT: Hva er forresten HPPD, av det jeg har lest på denne tråden høres det ut som noe virkelig bad shit?
Vis hele sitatet...
Det finnes plenty av literatur omkring psykedeliske tilstander og hva du kan forvente. Det er selvsagt noe helt annet når man opplever en tripp selv - men du kan likevel få en ganske god ide om å lese deg opp omkring psykedeliske substanser. Personlig liker jeg artikkelen LSD for nybegynnere - den omhandler LSD - men rådene artikkelen kommer med kan lett overføres til andre psykedelika.


Det er sikkert en grunn til at du ønsker å prøve psykedelika. Hva er den grunnen? Hva er motivasjonen og intensjonen din for å prøve? Lytt til din indre stemme. Din indre intensjon. (dette vil du uansett få midt i fleisen under en fullblown psykedelisk tripp). Undersøk om du har gode og ærlige intensjoner - om du er rede til å bli tatt med på en reise - og om du er rede til å se dypt og ærlig inn i din egen sjel (inkludert dine skyggesider). Har du en god indre følelse omkring dette - er det bare å ønske god tur!

Fluesopp og Fleinsopp er forøvrig to totalt forskjellig sopp med totalt forskjellig effekt. Jeg nøler med å anbefale fluesopp til en nybegynner. Fluesopp er en ganske seriøs sopp og egentlig ikke psykedelisk på den måten andre psykedelika er. Les deg opp om effektene.