View Single Post
Sitat av Kestrel Vis innlegg
Jeg har aldri prøvd før, å lurer på noe... Du skrev noe om at man måtte bestemme seg på forhånd om hvor man vil ha trippen. Men siden jeg aldri har prøvd før vet jeg jo ingenting om hvordan det føles etc. Så jeg lurer på om noen her kan fortelle meg hva som skjedde deres første gang, ble dere styrt av trippen eller omvendt?
Vis hele sitatet...
Skal du først trippe så bør du gjøre det et sted du føler deg komfortabel. Et sted du er kjent, og gjerne med en venn du er trygg på. Angående hvor mye kontroll man har under trippen så tenker jeg at det er nokså individuelt, med tanke på personen som er på tur og mengden psykedelika som blir inntatt. Under min første erfaring hadde jeg rimelig god kontroll, overraskende mye i forhold til hva jeg hadde trodd på forhånd, og jeg kunne uten store problemer lage meg mat, prate "normalt" med tripsitter og bestemme selv om jeg ville gå ut eller bli inne, osv. Jeg vil gå så langt og si at man har bedre kontroll over seg selv på syretur enn man har på fylla. Uansett anbefaler jeg deg å starte med en mindre dose første gangen. Bedre med litt for lite enn litt for mye.

Sitat av Kestrel Vis innlegg
EDIT: Hva er forresten HPPD, av det jeg har lest på denne tråden høres det ut som noe virkelig bad shit?
Vis hele sitatet...
HPPD er en lidelse man kan pådra seg etter bruk av psykedeliske substanser. Les mer om det på Wikipedia. Denne tråden kan også være av interesse.
Sist endret av Tawon; 17. mai 2012 kl. 19:47.