View Single Post
Ble tatt under innrykk på Madla for ikke så lenge siden pga Cannabis.. hadde røyka ganske jevnt og trutt den siste måneden uten å tenke på at jeg skulle inn i militæret. ble fort markert av bikkja og måtte teste lommer/mobil/data for partikler med sånn cannabis spray.. ble tatt på laptopen. ble deretter pissings og hårprøve, avhør og narkobruk på rulleblad.. fikk utsettelse 2 måneder på førstegangstjenesten pga sikkerhetsklarering. om to måneder kan jeg komme inn igjen, men vil ikke få komme i kontakt med våpen eller militære kjøretøy, Gud for en gøy førstegangstjeneste det eventuelt vil bli.

Vil bare si at det er meget vanskelig å ikke bli markert, jeg hadde vasket alle klærne mine og "fjernet" alle spor, allikevel ble jeg markert og måtte avlegge pissings/hårprøve + hurtigprøve som felte meg. Hadde ikke rulleblad fra før av og håpet at jeg kunne gå på pissings hos fastlege for å ikke få det på rulleblad, men snuten var fast bestemt på å fucke opp for meg.

Var mange som ble tatt som bare hadde tatt ett trekk eller to av en joint for 2-3 uker siden, allikevel ble de markert av enten mobilen eller datamaskinen selv om dette hadde blitt vasket med zalo/legesprit..

http://www.mil.no/start/article.jhtml?articleID=103182