View Single Post
Zendelum svarte på det meste her, men jeg vil gjerne komme med noen innspill.

- Den røyken som kommer når dere røyker med vannbong, er svært ubetydelig, og med tanke på at man vanligvis ikke trenger å trekke mer enn en gang pr. enkeltstående opplevelse - viss dere gjør det riktig - så trenger dere virkelig ikke bekymre dere. Åpne opp vinduet når dere er ferdig - det kan komme kjipe lyder utenfra (det oppleves gjerne slik), og kulde er jo heller ikke særlig behagelig. Lukten er nesten ikke-eksisterende utifra mine erfaringer - selv om den kan bli mer markant viss man holder på lenge. Og, lukten er egentlig ganske spesiell. Du kjenner det godt viss du lukter på bongen etterpå.

- Ja, det er best å være avslappet. Viss man har hatt en stressende eller kjip dag, så kan det potensielt være skummelt å bruke Salvia - som med andre psykedelia.

- Når det gjelder lys og musikk, etc, så bør dere vel bare prøve dere frem - jeg har hatt spesielle opplevelser i alle nevnte settinger.

Edit: Jeg støtter Dodecha på alle punkt i sin "moralisering". Viss dere skal gjøre dette, så bør dere gjøre det voksent, og diskrèt. Og, ja, en ting til - jeg har aldri sett en eneste Salvia-video på youtube som har et snev av modenhet i seg. Det er rett og slett latterlig.
Sist endret av Krakaren; 10. desember 2008 kl. 17:08. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.