View Single Post
Det er jævlig dyrt, men du kjøper likevel fordi du vil ha det ekstra fett i kveld. Du gir en dude du kjenner ganske godt, men som fortsatt er nokså shady, en god tusing og mottar en veldig liten bag med et hvitt pulver i. Det brenner. Det er jævlig bra i en periode. Du blir ekstremt i støtet, fokusert, morsom og aktiv. Du kan drikke mengder med alkohol uten at du kjenner det på samme måte.

Kicket forsvinner og du stresser med å ta en ny linje. Kicker ikke like bra denne gangen, så du tar en til. Så en til. Så er det tomt og du står utenfor utestedet kl. 3 og stresser som faen for å fikse noe mer.

Du drar hjem og prøver å sove, men du kan ikke sove. Du våkner dagen derpå med en hangover fra helvete, mye verre enn om du bare drakk alkohol. Øynene dine gjør vondt. Hodet ditt dunker som faen i hodepine fra helvete. Nesen din er tett og jævlig med colarester fra kvelden før som en påminnelse på hvor en jævla dritt du er.

Coke er ikke verdt det. Det er et søppelrusmiddel. Jeg kjenner mange brukere av både kvinner og menn, sporadiske og avhengige. Kjennetegnene er ofte at de er full i angst, gjør ting de normalt ikke ville gjort, driter seg ut og har det generelt ikke bra med seg selv. Jeg forstår at mange elsker det. Det er fluktmidler. Det finnes ikke noe forsvarlig bruk av dette stoffet. Du er og blir en mye fetere person om du jobber med deg selv mentalt og fysisk.

Det eneste positive jeg kan se med å prøve det er at det gir deg en pekepinn på hva du kan oppnå uten. Det du kan sosialt oppnå på kokain, kan du også oppnå uten. Det tar bare mye lenger tid å komme seg dit. Spørsmålet er om du vil gå på en stødig vei til suksess, eller på en bumpy road som tar deg nedover i en hasighet styrt av hvor ofte du bruker.