View Single Post
Jeg har ganske god selvinnsikt og respekt for rusmiddler.
I toleranse mener jeg at jeg har vært innom mye rusmidler og er kjent med effekten.

Jeg har dog aldri pleid å blade piller og alkohol grunnet alle drøye historier rund dette.
Og har mye respekt for den komboen!

Jeg vet ikke åssen jeg skal kategorisere angsten min da det aldri har vært noe psykologer som mener samme ting.

Men jeg får liksom ikke anfall og blir hysterisk.
Andre kan se på meg som en tilbakeholden dude, eller snål type siden angsten overstyrer mine sosiale ferdigheter om jeg ikke er trygg på personen.


Med tanke på rusen jeg får på pillene, er jeg ikke ute etter selve rusen men de sosiale ferdigheten jeg oppnår.

Jeg kunne dradd en linje amf og oppnåd dette i kombinasjon med alkohol. Men det er ikke noe jeg ønsker å bruke denne plassen.


Virker sikker som jeg er rusmisbruker nå men jeg røyker weed noen ganger i året og kan ta speed 2-3 hvis det er en setting der det passer. Men ikke mer en dette. Om noen velger å definere det som rusmisbruker for det være dems sak.

Det har skjedd litt saker på turen som gjorde at enn måtte gjøre noen beslutninger.

Jeg valgte prøve å ta en sobril og noen pils før vi møttes.
jeg fikk sagt det jeg mener og en løsning og som jeg mente er god.

Resultatet ble at folk var enige med det jeg sa og vi kom frem til løsninger.

Det kan også nevnes at alle andre ikke var påvirket av noen substanser (var mødre, tanter og bestemødre der som er skikkelige folk).


Basert på dette så mener jeg at jeg vil kunne kontrollere meg.

Skal heller ikke ta med meg flere piller etc. Er kun ute etter å kunne delta bedre sosialt.
Så faren for å ta flere er ikke der (da må jeg tilbake til hotellet og hente liksom, noe som ikke skjer)

Grunnen til at jeg fremdeles ønsker å ta det er at jeg ikke vil komme drita til bryllupet eller drikke meg drita mens vi er der. Og det måtte jeg gjort for å knekke angsten helt.

Håper dere forstår hensikten.

Jeg dropper valium siden det kan bli litt heftig men sobril føler jeg er safe i mitt tilfelle nå da jeg har prøvd 1 pille og drukket litt øl hver kveld de siste dagene.

Men takk for alle svar og tilbake meldinger! Setter pris på alle svarene og forstår dere som er skeptiske.