View Single Post
Sitat av KaiN Vis innlegg
Gratulere med å endelig oppgradere til mobilt først av 2017... aka nesten 2018

Forumet inneholder trillioner av reklamer på mobilt, nei dette blir for dårlig å tvinge på brukere. Jeg vet dere ønsker å tjene / opprettholde forumet gratis men presse på reklame fungere absolutt ikke. Jeg har selv sluttet med freak og mine venner pga treg utvikling ved årene. Feks, mobilt / ipads, hva gjorde dere da? nada, selv med millioner ønsker ble ikke gjennomført noen mobilt løsning, selv om dere abonnere på et forum som utvikles med årene.

Dette kan ikke skyldes på hverken forum produsenten men dere selv, dere er treg i utviklingen, eller bare trangsynt til å akseptere utviklingen? Driver selv portal med forum å vet hjernen er din verste fiende. Hørt om Nokia som gikk bakover fordi dem trudde "gammelt er best?" Alle utvikler seg mot hva brukere ønsker seg.

Point! Jeg blir ikke å abonnere før dere virkelig lytter til hva brukere ønsker!! Er veldig sint på dere pga mye, men dette tar kaka.. Ignorere medlemmer og tenke på utgifter. Nevnte jeg portal og forum? Går selv I minus men gir F

Lykke til nfo
Vis hele sitatet...
Ingen tvinger deg til å være her.

Freakforum er drevet på dugnad av frivillige, syns det er frekt av deg å klage på administratorene for å gjøre for lite, når dem bruker sikkert store deler av fritiden på å drifte et forum uten fortjeneste. Det legges nok ned mange tusen timer i året av mods og administratorer for å drifte dette forumet på en god måte.