View Single Post
Sitat av Balderac Vis innlegg
Jeg trodde poenget med denne tråden var å dele underfundige opplevelser man har hatt ? Så kommer du og forpester hele tråden før den i det hele tatt har kommet i gang ?
Vis hele sitatet...
njaa, ville ikke gått så langt, temaet TS prøver å ta opp er absolutt interessant, hvorfor ikke, men slik jeg ser det så har han ikke satt noe standard.

og uten slike rammer så kan jeg ikke se hvordan dette kan bli en seriøs eller spennende tråd.

personlig hadde jeg stilt visse kriterier og ekskludert hendelser fra barndommen da slike historier ikke har mulighet til å eie noe form for troverdighet(mest sannsynlig).

hadde noen undulater før og kjøpte en sånn parrings "boks/hule" til dem.
moren kunne fly inn i et lille hullet på boksen med hodet først uten problemer. og fugleungene kræsjet med vinduet ja, men ettervært så forstod de det og landet ved vinduskarmen, snudde huet og tittet ut med det ene øyet.

så at en fugl fløy inn er ikke så usannsynlig om han har lært seg "ruta", kanskje den har vært der før og spist av brødskiva til en pasient som sov og kom tilbake for å titte etter mer mat?

sykehussenger har jo ofte et sånt langt metallrør på enden som man bruker for å dra sengen bort/trille osv, det er perfekt for en fugl å lande der og titte rundt.

poenget mitt er, hvis vi først skal komme med påstander om hva vi har opplevd, så la oss i det minste dele noe vi vet går imot alt vi kjenner til og ikke at en fugl fløy inn i et rom eller noe sånt.

det holder ikke for min del, som sagt, så kan være interssant å lese hva folk mener de har opplevd, men ja, må nesten sette streken et sted etter min mening.