View Single Post
Jeg har selv hatt noen spenstige opplevelser, jeg er oppvokst i et hus som var over 300 år. i gangen i det huset hørte jeg utallige ganger noe som pustet rett ved siden av meg, dette ofte sammen med en sterk gammeldags parfymelukt. Jeg trodde i starten at det var min egen pust jeg hørte, men en gang prøvde jeg å holde pusten for å høre. men pustingen fortsatte, da løp jeg ut med ståpels fra topp til tå.

Fra den dagen har jeg personlig vært overbevist om at det finnes noe "overnaturlig" . Jeg hørte også mye bankelyder fra et bestemt hjørne i stua, som om noen banket litt forsiktig med hammer

Ved et par annledninger så jeg også tydelig en skikkelse som gikk forbi gjennom vinduet (på innsiden) da jeg var på vei inn. jeg var jo sikker på at det var min mor som var hjemme. men huset var tomt da jeg kom inn

Disse opplevelsene snakket jeg ikke med noen om før lenge etter jeg ble voksen. da jeg var på besøk hos min mor
nevnte jeg disse opplevelsene for henne og hun kunne bekrefte å ha opplevd akkurat de samme tingene på de samme stedene. men hadde aldri villet si noe om det for å ikke gjøre meg redd

Dette har nå blitt snart 20 år siden å jeg har deverre/heldigvis ikke opplevd noe etter jeg flyttet derfra, men fikk til gjenngjeld MYE mens jeg bodde der