View Single Post
Jeg har alltid vært nøytral mtp paranormale ting, og jeg har lest veldig masse om det i mange år.

For min del, så har jeg ikke hatt noen spesielle hendelser, annet enn følelsen av kvalme visse steder, og tven min slo seg på av ingenting engang. (Bor i blokk.)

Men for en stund siden var jeg bortom en barndomskompis, og oldefaren hans bodde i 2 etasje men døde for mange år siden. (Han var også mentalt forvirret, drev alltid og tullet osv.) Da jeg var hos kompisen min, så sa han "Du, kom hit". Så gikk vi opp i andre etasje hvor han har rom, også gikk vi innenfor dørkarmen hans, det var iskaldt.
Javel, tenkte jeg, og gikk utenfor rommet hans igjen, og det kalde bråstoppet i selve dørkarmen, utenfor rommet hans var det normal temperatur, men 1 mm innenfor dørstokken til rommet hans var det iskaldt, vinduet var lukket, og ovnen var på. Dette kommer av og på vistnok.

En annen gang så var ikke kompisen min hjemme, så jeg og en kamerat fikk gå inn uten at han var hjemme. (Han sa han kom straks.) Vi gikk inn, og begge viste om at det var noe merkelig med huset. Ingenting i huset var slått på, så gikk vi opp på rommet hans og spillte litt trommer osv mens vi ventet.

Så ble vi lei, og gikk ned, og da var plutselig projektoren på, uten at noen har vært inne (vi låste), og begge satt oppe. Har også vært vitne til at blader og bøker har bare falt ned fra bord. (Hørt et smell forså å se at blader ligger på gulvet.)

Også brødrene hans (iallefall han ene) sier at han leker med en person som ikke finnes, og om ting blir borte osv skylder han på fantasivennen sin. (Dette kan være normalt at barn har fantasivenner though?)

Dette med elektrisitet som gikk av og på tok de etterhvert tak i, og fikk installert nytt strømnett inn til huset, og tingene fortsatte.

Jeg kommer iallefall ikke på noen naturlig forklaring.