View Single Post
Sitat av Trollanon Vis innlegg
Mener jeg fant søknadsdokumenter inne på Skatteetaten.no eller altinn.no sine sider, jeg søkte enkelt på skattelette og kom inn på en side hvor man fyller ut en søknad og sender den avgårde elektronisk.

Tror faktisk jeg bare skrev "jeg navn navnensen søker herved om skattelette pga for lav inntekt 2015,2016 og 2017"
Det var ikke rare greiene jeg skrev, veldig kort og enkelt om livssituasjon.
Fikk innvilget 2015 og 2016, 2017 måtte jeg legge inn en ny søknad nå over nyåret, skal sende ny søknad men har mine tvil da jeg tjente noe mer enn i 15 og 16
Vis hele sitatet...
Må være helt teit jeg da for finner ikke det på noen av plassene ved søk på skattelette

Sitat av Stingray Vis innlegg
Som eg har forstått det, så kan du fremdeles gjøre det som står i tråden; Skrive en søknad for de årene og sende per post. Eg gjorde det, og i tillegg til det, eg la ved søknaden i skattemeldinga som et vedlegg. Så da vet eg at de får med seg søknaden.

Det står et sted i skattemeldinga at dersom du krysser av for at du krever 17-4, så får du ikke oppgjøret i juni / juli.
Tror det er når du trykker på spørsmålstegnet ved siden av spørsmålet.
Vis hele sitatet...
Gjør jo ikke noe om det ikke kommer i juni/juli. Lite jeg fikk igjen nå uansett så det kan vente Har skrevet en søknad for hånd nå. Men skal det sendes til kemneren? Tusen hjertelig takk for svar
Sist endret av Badeball1978; 4. april 2018 kl. 21:49. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.