Tråd: Sexpartnere
View Single Post
Redpilled alfahann
391
Sitat av entropi Vis innlegg
Bennnern: Jeg er feminist, og kan avkrefte at vi har et eget dogme som sier at du ikke kan slå opp med kjæresten din når du vil og for hvilken grunn som helst.
Vis hele sitatet...
Nå er du vrang. For meg virker det som om TS skammer seg over å mislike at partneren har hatt mange sexualpartnere. Den skammen tror jeg ikke han hadde kjent på dersom det var en annen form for opførsel som gjorde at han ikke følte det samme for partneren.

Det tror jeg skyldes den feministiske ideen om at kvinner og menn burde kunne ligge rundt så mye de vil uten at det forandrer hvordan mann blir opfattet av det andre kjønnet. For meg virker det som om OP kjøper dette premisset og derfor skammer seg over sine egne sexuelle preferanser. Det synes jeg ikke han trenger å gjøre.

Sitat av entropi Vis innlegg
Hører forresten gjerne mer om hvordan kjønn er en overfladisk faktor. Spennende.
Vis hele sitatet...
De fysiske trekkene som gjør at jeg reagerer anderledes på et bilde av en naken dame enn en naken mann er ganske overfladiske. En potensiell partners historikk er etter min oppfatning mindre overfladisk enn disse trekkene.

Sitat av entropi Vis innlegg
TS sier jo ikke at han ikke er tiltrukket av henne eller vil slå opp. Han ønsker tvert imot å ikke la fortiden ødelegge. Da tror jeg rett og slett du må få kontroll på sjalusien, for er det noe som kan herpe et ellers bra forhold så er det nettopp det.
Vis hele sitatet...
Det kan jeg være enig i, men om han finner ut at det ikke funker burde han ikke klandre seg sjæl så voldsomt for å ikke leve opp til et feministisk ideal om å se på kvinner med mange seksualpartnere som like atraktive partnere som kvinner med få seksualpartnere. Han kan ha de preferansene han vil.