View Single Post
Sitat av Alden Vis innlegg
jeg kjøpte premiun ganske tidlig siden jeg vet at jeg vil sitte med fordeler etterhvert som de utvikler produkte.

Snart sitter alle med de nye "smart telefonene" som man enkelt kan logge seg på spotify og spille av så mye du vil i offlinemode. dette kreves premiun. sportify folka er genial og jeg tror de kommer til å tjene mer og mer etterhvert som tiden går de går med underskudd nå men jeg håper de kommer seg opp igjen

Husk på at spotify ikke er lansert i USA enda. sist jeg så på tallenene så er 99.3% gratis brukere dvs 0.7% betaler og hjelper med å holde hjulene i gang.
Vis hele sitatet...
Nja, leste nettopp denne artikkelen publisert i midten av mars måned, hvor en av hovedpersonene bak Spotify, Daniel Ek, konstanterer at de har omtrent sju millioner brukere i seks europeiske land, hvorav 320 000 av de er betalende kunder. Basert på de tallene, vet vi da at det er 4.5% av alle Spotify-brukere som betaler for Premium. Så de tallene du presenterer der stemmer nok ikke helt overens med virkeligheten. Det er i alle fall, slik jeg ser det, ingen grunn til å anta at forholdene har endret seg så drastisk på disse månedene.
Sist endret av Moreagain; 5. desember 2010 kl. 03:47. Grunn: Tallkluss