View Single Post
Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Mye synsing og moralisering her fra folk som mest sannsynlig aldri har blitt utsatt for dårlig behandling av politiet, med påfølgende økonomiske konsekvenser. .
Vis hele sitatet...

Hva gjør dine betraktninger mer relevante enn de andre som har skrevet i denne tråden? Må si at jeg ikke synes noe særlig om å kalle andre i tråden synsere, som jo er både nedlatende og respektløst. Spesielt mtp at det ikke finnes et endelig & absolutt faktum i denne saken.

For å bruke dine ord mot deg så synser vi alle i denne tråden. Fordi vi ikke vet fakta. Vi var ikke tilstede. Vi har historien fra en drita dramaqueen, og vi vet hun har fått 14K i bot. Ja dette er vel en bot og ikke et forenklet forelegg. Altså noe som kan komme opp på en politiattest feks.

Jeg har virkelig vanskelig for å se for meg 3 korrupte/maktsyke/udugelige politifolk lage en nær vill historie for å dekke over maktbruk, trakassering eller hva du føler ts er utsatt for.

For meg og tydeligvis mange andre som har lest tråden og kommentert så blir det for utrolig at snuten skulle dikte opp noe slikt. På en lørdagskveld midt i julebordsesongen så skulle man ellers tro at snuten faktisk hadde mer enn nok med å håndtere faktiske lovbrudd og ikke trengte å konstruere opp lovbrudd, følge opp med ulovlig glattcelle samt forfalsket anmeldelse og bot. Og husk vi snakker 3 politifolk. Som aller var edrue.

Glattcelle suger, det jeg vet av erfaring. Men her går ts så langt som å sammenlikne glattcelleoppholdet med tortur, maktmisbruk og en konspirasjon mot henne som individ. Beklager mental men det blir virkelig for far out for meg, vi har kun hennes side og basert på hennes fremstilling så ville jeg blitt veldig overrasket om det mot formodning skulle skje at hun trekker tilståelsen og vinner frem i retten.

Mtp stabens løfter så er det ordlyden jeg først og fremst reagerer på her Mentalmelt.
Det er helt legitimt å ha forskjellige meninger om hva vi tror skjedde i taxikøen og i forkant av at ts ble tauet. Følte det ble unødig krast det utsagnet du kom med.
Sist endret av frtoretang; 12. desember 2016 kl. 22:55. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.