View Single Post
Sitat av TheEngineer Vis innlegg
Jeg kan få følelsen av å være produktiv gjennom spill og ha en givende dag med mange timer bak skjermen.

Jeg er sjømann, og har 4 uker fri.
Normalt sett har jeg to-tre uker alene i leiligheten hvor dagene mine er omtrent er lagt opp slik:
Står opp 9, frokost og kaffe, 3-4 timer spill/data, lunsj, 2-4t spill/data, middag, "aktivitet" (venner, shopping, husarbeid, trening, friluft) 2-3t spill/data.

Reiser jo alltid på en ukes tur, ut på byen i helgene, festivaler osv, så er ikke 4 uker med dette opplegget.
Når jeg uansett ikke har noe annet å gjøre, hvorfor ikke spille 10 timer om dagen?

EDIT: Jeg er spillavhengi uten tvil. Denne frituren har jeg fullpakket plan. 28dager fri fra jobb, men kun to dager hvor jeg ikke har planlagt en ting. Kjenner jeg har lyst å avlyse et par planer kun for å spille.. Da skal det sies at jeg ikke får spilt i det hele tatt mens jeg er på jobb, så to dager spilling på tre mnd er lite!
Får jo tid noen kvelder selvfølgelig, men det blir nok under 30t spilling denne friperioden..
Vis hele sitatet...
Tror du misforstår meg. Jeg har aldri påstått at en som er spilleavhengig ikke kan være, eller føle seg produktiv.
Sist endret av Mirage; 15. oktober 2016 kl. 03:22.