View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Helt ærlig så tørr jeg ikke lese postene her inne. Jeg har fucka meg selv så jæææævlig hardt. Det starta med speed i helgene for meg, dette er ca 2 år siden. Sakte men sikkert har dette blitt et hverdagsproblem, altså, jeg bruker det daglig.

Aldri skutt, kommer aldri til å skyte, men sniffer speed hver bidige dag (kanskje 1-4 ganger i MÅNEDEN jeg IKKE tar det). Dagene uten er bare.. helt dritt... Blir så fort forbanna, hater alt, alle, noe mangler. Klokka kan være 20:00, jeg føler noe mangler å jeg tar en stripe...

Nå skal det sies at jeg minst 19/20 dager sover 8 timer eller mer per natt, spiser som normalt og tar vitaminer, men uansett, hva hjelper det når man rævkjører hue med å tømme seratoninlagrene så mye at rentene er høyere enn 20 forbrukslån?

Gjør alt i min makt for å forminske skadeomfanget av rusmisbruken, men det at jeg tar det daglig, det gnager virkelig på skjela mi... En dag så smeller det, å jeg gruer meg som faen til den dagen kommer...

Vet ikke hvorfor jeg skrev dette. Ikke fortalt det til noen, så kanskje greit å starte en plass