View Single Post
Selv har jeg sikkert tatt stoffet kansje rundt 20 ganger i løpet av mitt liv i den tid jeg hadde lav terskel for det jeg vil kalle søppeldop.Man vet ikke sikkert hvordan kroppen reagerer, men værst får nok hjertet det av kokainbruk i store doser, eller bruk ofte. Selv har jeg venner som har brukt kokain hver eneste dag i et halvt års tid og klarte å komme tilbake med hodet i behold etter måneder/år uten. Men hvordan hjertet har tatt skade av det som plutselig kan få utfall på ubestemt tid vet ingen. Men så kan man da trekke en sammenligning fra historiske skikkelser som Sigmun Froid som anbefalte kokain, til David Bowie som har hatt mangfoldige år med daglig/regelmessig bruk av kola bak seg.

Kokain fremstilles av kokablader som blir dynket i bensin og noen ganger andre løsmidler. Det sier seg vel selv at stoffer som det og amfetamin som noen ganger kan inneholde batterisyre ikke er noe å stappe inn i kroppen. I tilegg er det en drittrus som ikke gir noen ting som helst tilbake i form av innsikt eller nyttige perspektiver å se verden fra. Nei, takke meg til naturalia i form av det naturen selv har skapt, aller helst psykidelia i kontrolerte former.