Tråd: Rus og naboer
View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
jeg bodde i en kjellerleilighet i et fint og rolig nabolag, tror det var mest barnefamilier i strøket. hadde ikke bodd der lenge når dette skjedde.

jeg satt hjemme i sofaen og chilla med 3-4 skygger.
.. eller spøkelser eller samma hva man kaller det.
jeg var vel på mitt 4 døgn på speed.
vi hadde det dritgøy, jeg husker ikke hva vi gjorde eller hva vi snakket om, men husker bare den syykt chille, behagelige stemningen! vi lo og tulla, og det var så sykt gøy!
kan også nevne at jeg til vanlig aldri klarer å slappe av rundt folk, og heller aldri opplever å være 100% komfortabel og avslappet rundt andre mennesker, så dette opplevdes som veldig stort for meg.

etter kanskje noen timer begynte jeg å lete etter pillene mine. men fant de ikke. faen, hadde jo nettopp 100 rivo!!!
dette ødela stemningen helt ettersom jeg beskyldte skyggene for å ha stjålet av meg. ingenting annet virket logisk for meg da.
skyggene ble jævlig sinte og aggressive mot meg, og valgte å ditche meg. så de stakk, og jeg satt igjen alene.

men de kom fort tilbake...og de hadde tatt med seg backup. først var de 3, nå var det 9 stykker utenfor huset mitt for å ta meg. minst en av dem hadde pistol såvidt jeg kunne se.
jeg var livredd, men samtidig helt kampklar.
de sirkulerte rundt huset og det var mørkt så jeg hadde ikke helt oversikt over hvor de var, så jeg tok en kniv og løp ut for å ta de.
jeg ropte og skrek på dem, løp rundt som en gal for å finne de. de gjemte seg bak busker og hushjørner, og så fort jeg så en så løp jeg mot han og så fort jeg nådde han så *POFF* borte! Så løp jeg til neste. Poff borte. Jeg løp gjennom hagene til naboene, skrek og ropte trusler, med kniv i hånden. Huseier kom ut og jeg ropte desperat til han at han måtte ringe politiet for de dreper meg jo snart! «Hvem skal drepe deg?»
«De der!!! Ser du de ikke?!! De står jo rett der for faen!!!!»

Ambulansen og politiet kom men det var ikke akkurat skyggene de hentet inn. De kjørte meg til rusakutten, hvor jeg sovnet og stakk så fort jeg kunne morgenen etter.

har i ettertid skjønt at de 100 rivotrilene hadde jeg selvfølgelig spist opp selv. typisk rivotril men tanken treffer deg ikke der og da.!

ble også kastet ut av leiligheten. alle naboene hadde sett meg fra vinduet, og flere hadde sagt de var redd meg og ikke ønsket en ustabil psycho i nabolaget!
men våget meg ikke bort til postkassen engang etter denne hendelsen, så å bli kastet ut var like greit!