Tråd: Rus og naboer
View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Bra for deg at du har sluttet, synd for meg. Om du ikke var blitt nykter skulle jeg straks invitert deg på sommerfest. Du høres ut som et flott menneske og det må ha vært utrolig morsomt å feste sammen med deg. Legendariske øyeblikk alt sammen, skulle gjerne delt dem med deg. Sånt er for meg ekte lykke selv om den er kjemisk indusert. Episoder og opplevelser som huskes livet ut. Frikoblet fra samfunnets krav og mas og bare på intens søken etter maksimale opplevelser. Du er helt hærlig.
Vis hele sitatet...
Vanskelig å vite om du er ironisk eller ikke, men ja, det er kanskje en måte å se det på. Jeg har gjort mye morsomt i rusa tilstand, men denne lista va ikke en av mine stolteste øyeblikk. Har gjort så utrolig mye dumt at om du ønsker å føle deg litt mindre flau over egen oppførsel sender jeg deg gjerne et utvalg på PM. Det er 8 år siden jeg sluttet med piller, men jeg kan fremdeles ligge våken og komme på helt grusom flaue ting jeg har gjort *grøss*. Måtte løse det med å kutte kontakten med 90% av de jeg kjente og flytte på bygda. Ikke fordi jeg sleit med å ha kontakt med folk som rusa seg, men fordi innsiden av kroppen min blir vrengt hver gang jeg møter noen som minner meg på alt det dumme jeg har gjort, men livet går vidre, også for deg og naboene dine!