View Single Post
Park Supervisor
NodSquad's Avatar
Noen interessert i å diskutere JRE og alt sol blåser rundt han om dagen?

Jeg er en stor fan og har hørt og sett maaange timer med mange interessante gjester. Det er ikke skriptet og de har rett og slett bare en samtale om ting, ofte opp til 3 timer.

Nå får han tyn for lissom å ha spredd feilinformasjon om covid ved å ha enkelte leger og forskere, blant annet en som var slik jeg forstod det en nøkkelspiller i utviklingen av mRNA vaksinene. Slik jeg ser på JRE så er det en diskusjon. Han sier jo støtt og stadig at han ikke er ekspert på dette og at de bare prøver så godt de kan å finne ut av ting. Han sier aldri at han sitter med noe fasit. Det er en ren samtale med ulike synspunkter.

Veldig forfriskende faktisk fra skrikekonkurransen debatter i andre medier ofte blir. På JRE slipper alle til og de blir hørt. Han unnskyldte seg jo for dette med misinformasjonen ved å foreslå å ha bedre «rekkefølge» når det gjelder temaene som tas opp slik at flere får sagt sitt som evt har andre meninger.

Så var det den der planet of the apes spøken. Jaja, vanskelig å forsvare den men faen heller. Hvor lenge siden var det? 12-13 år siden? Mannen er ikke rasist, og har aldri vært det. Og bruket av ordet nigger har vært i diskusjoner der det har vært relevant. Han har ikke bare sagt det for å si det. Ja seff han kunne sagt n-Word men wtf. Noen satte sammen en video der det så ut som han gjorde det hele tiden. Bare tull.

Jeg ser ikke på JRE for å få sannheten eller fordi jeg hater alle andre media, men for underholdning og for å høre hva interessante personer mener om ting. Elon Musk, Edward Snowden, Bernie Sanders, en hel bråte med leger på ulike felt, kampsportutøvere osv.

Cancel culture er giftig og kommer til å dø ut, er jeg ganske sikker på da

Noen som mener noe?