View Single Post
Nå skal jeg være brutalt ærlig med deg.
Dette her må du ordne opp i selv. Det er faktisk INGEN andre i hele verden som kan gjøre livet ditt bedre - det er kun deg selv! Du går i en negativ sirkel men det er ingen andre enn deg selv som kan endre på det. Få deg nye input i livet. Stå opp hver morgen å si til deg selv i speilet - så bra du ser ut! Du er jævlig flink!
Om du så sier det med tårer i øynene - SI DET HØYT! In the long run så gjør det noe med deg psykisk. Selv om du ikke føler det eller mener det når du sier det så har det faktisk en betydning for underbevisstheten din.
Jeg forstår deg og situasjonen din veldig godt, men det nytter faktisk ikke å sette seg til å bekymre seg over det, du må endre måten du tenker på. Om det så bare er å ta en ny runde til jobb, begynne å gå en tur eller gå tur til nye områder og oppleve den fine naturen rundt deg, kjøpe deg noen nye klær, meditere, finne nye hobbyer osv., alt dette er ting DU kan gjøre og BØR gjøre!

Jeg slet kraftig psykisk i flere år. Fikk til og med en bipolar diagnose og havna på kjøret, men jeg endra på ALT. Nå har jeg snart en bachelor, orden på økonomien, et fantastisk bra liv helt alene og jeg stortrives. For 7 år siden ville jeg bare dø og hadde ingen rundt meg - verken familie eller venner. Men fordi jeg tok grep så klarte jeg å snu og det klarer du også om du bare endrer litt på måten du ser på situasjonen din på.

Håper dette ga mening, men jeg blir lei meg på dine vegne over at du har det sånn, men du må begynne med å jobbe med deg selv. Som Revbatim sier;

Sitat av Revbatim Vis innlegg
Liker du å lese? I så fall kan jeg anbefale følgende bøker:
Hvis du bare kan gjøre hver dag 0.001% bedre enn forrige dag, så vil du få fremskritt.
Vis hele sitatet...
Kan jeg spørre hva du legger ut på SoMe som gjør at randome folk mobber deg?
Sist endret av vannflaska; 16. september 2021 kl. 22:30.