View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
barneskole (2003) : siste gymtime 7 klasse , tro over så hardt at ledbånd og div røk i ankelen, har fortsatt bildet i huet av å se undersiden av foten opp langs benet!! ( krykker frem til jul 1 år ungdomskolen og skinne frem til april)
Ungdomskoletid :
9 klasse- høst smeller venstre kne ut av ledd i jackass stil ( gips og krykker i 8 uker og opptrening frem til sommeren.
10 klassetur - bajas på twintippski i snowparken hvor høyre kneet snapped ut av ledd på bigjumpen, i smertehælvete sto jeg på en ski til bunnen med klassekompis som tok den andre skia, tok heisen opp, for så sammen med en annen som knakk skinnbeinet ble kjørt i ambulanse til nærmeste sykehus.
1 år opptrening for til slutt å måtte inse at idrettskarrieren var over...

4 år sia: tro over så hardt at det ble brudd , pga tidligere skader beit jeg hardt i eplet og prøvde meg på jobb i en hel uke, før jeg ikke fikk på skoa å dro til legen!!

3 år siden: mistet bestekameraten min brått av hjertestans kort tid etter at vi hadde rigget båten til helgens fisketur og jeg sa hadet for kvelden

1 uke siden : jævligste smerten jeg noen gang har hatt , fikk en liten verkebyll mellom rumpeballene, som pga. fallsikrings sæle som gnagde i en uke , utviklet seg til en stor Abscess som ga meg 0 søvn, ikke mulig å sitte eller ligge,.... tenk dere 0,5l værk/ væske som tappes på sykehus...

så ja, har opparbeidet meg en farlig smerteterskel,
beklager rotete svar