View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Hans Høyhet Vis innlegg
Det hadde vært mye lettere for meg å bo i et land der det var lovlig, jeg ville verken røykt mer eller mindre, har funnet den rette mengden hvor jeg ikke har noen negative bivirkninger, likeledes med kaffe, for mye kaffe har også negative effekter.

I stedet for å måtte gjøre det i det skjulte kunne jeg enkelt bare gått på nærmeste apotek og kjøpt den varianten jeg likte. Og det ville vært null stress rundt dette. Jeg ville også vist at jeg fikk skikkelige saker
Vis hele sitatet...
Helt enig. Og her til lands skremmer politikerne med at cannabisen blir sterkere og sterkere, noe som for øvrig stemmer, men det er ikke dermed sagt at man konsumere det sterkeste. Men når man kjøper av en dealer på gata aner man jo ikke hvor sterkt det er.

Selv likte jeg å kjøpe cannabis med middels styrke. Og dersom jeg kjøpte noe heftig greier som jeg ble helt mongo av, tok jeg heller færre trekk neste gang. Det blir jo som å kjøpe 60% på polet og klage over at man blir for drita. Da får man heller drikke mindre eller evt. kjøpe noe mildere.

Voksne mennesker klarer å styre dette selv, det skal ikke være nødvendig for en stat å bestemme hva innbyggerne putter i seg. Staten eier deg ikke, selv om det dessverre er slik nå.