View Single Post
Hei, så bra at du har fått tak i disse stoffene - de kan gjøre deg godt!

For meg så høres kombinasjonen syre og nyttårsaften ut som morro, sett at du gjør det på en ryddig måte. Etter mine erfaringer med LSD har jeg lært at det overdriver noe voldsomt, i aller størst grad rundt peak. Med overdriver, så mener jeg at ting som er gøy blir meget gøy - vice versa. Så lenge ikke du har negative assosiasjoner tilknyttet det å ta LSD på nyttårsaften, ser jeg ingen grunn til at det ikke skal gå bra. Naturligvis, å havne i negative tankebaner under LSD rus er ikke uvanlig, men en kan fort og enkelt komme seg ut av dem (just breathe, og fokuser på det). Desto mindre sjanse det er for at du eksempelvis begynner å tenke på familie (sett at de ikke går god for psykedeliske stoffer..) og generelt, den norske opinionen rundt det du driver med, jo bedre. Jeg mener at viss du er trygg på deg selv, og tar stoffet i tilsvarende trygge omgivelser - you're gonna have a good time. Hyttetur, fjelltur, LSD med dama? Høres ut som en sikker vinner.

Angående motoriske evner, synes ikke jeg at de ble svekket i den grad at en skitur ikke skulle være mulig. Da er det gitt at denne skituren foregår på flat mark, og jeg skal gå rett frem. Men igjen, LSD overdriver og påvirker sansene dine ganske kraftig så det er ikke akkurat å anbefale. Vil generelt sett unngå å teste deg selv for mye. Regner med at etter din første tur så ser du konturen av begrensningene hva gjelder LSDs bruksområder. Ikke akkurat kjent for å gå godt sammen med sport, så langt jeg vet.

Ellers, kan bekrefte at syre ved vann, fjell og naturen generelt er meget interessant. Mønster, sammenhenger, skjult skjønnhet etc. Og ja, personlig var jeg redusert dagen derpå. Fysisk- og mental- tretthet, samt en konflikt mellom "utrolig fett, må prøves igjen" og "deilig å være meg selv igjen!", hvorav sistnevnte kanskje er en av de mer fantastiske følelsene, sånn i retrospekt. Angående candyflip så er det noe jeg ikke har prøvd, McKenna mente vel at å kombinere rusmidler var en uting, og når det kommer fra han så får jeg lyst å stille meg bak utsagnet - men kan ikke rapportere om negative erfaringer fra kombinasjoner av andre stoff. So, yeah.

2C-B kan jeg forøvrig også anbefale, men om du tar det etter å ha prøvd LSD så blir du ikke nødvendigvis så veldig imponert. Du kan se veldig interessante mønstre, og sanseinntrykk blir nok generelt forsterket, men i forhold til LSD blir det på kanten til trivielt.