View Single Post
Sitat av Likyhane Vis innlegg
Det er jeg fullt klar over, og jeg argumenterte ikke imot det. Jeg bare informerte om hvilke implikasjoner som nødvendigvis måtte medføre en teori om synskhet.

Angående at "svært mange forskere" mener at det er sånn, har vi fortsatt ingen mulighet til å for eksempel forutse forskjellige hendelser i kvantemekanikken og dermed ingen bevis for at vi kan forutse fremtiden. Det meste av anerkjent forskning peker mot en sannsynlighetsfaktor.

Et eksempel er "double-slit experiment", der utsending av elektroner mot to spalteåpninger av en viss størrelse og avstand fra hverandre har en sannsynlighetsfaktor så vidt mennesket vet. Det er umulig å forutsi med 100% sikkerhet hvilken åpning elektronet kommer til å passere gjennom. (En annen morsom ting med dette er at så fort vi vil observere det, så endrer elektronet oppførsel)

(Dette begynner å bli litt off-topic så dette blir nok det siste innlegget fra meg om dette temaet for å ikke endre fokuset i tråden)
Vis hele sitatet...
Jeg er klar over det, jeg mente ikke å gå imot argumentet ditt, men vise at argumentet ditt kan sees fra flere synsvinkler.