View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Spiste du soppen alene eller sammen med noen, fler som ble dårlige?

Regner med den var tørket, så 2.5 g er ganske mye for en nybegynner.

Er normalt å bli dårlig og spy, men det skal jo gi seg etter ganske kort stund etter en begynner å trippe.

Kjenner du dem du fikk soppen av? Hør med dem hvor den kom fra og de har solgt mer av det. Informer om at du ble dårlig!

Fleinsopp blir jo gjerne plukket i naturen, så kan såklart ha sneket seg med en giftig sopp.

Jeg ville ha ringt legevakta eller gifttelefonen for å få tips og råd. Kjipt å være kvalm, men kan være det er en verre årsak for det. Feil sopp kan gjøre kjipe ting med kroppen.
Vis hele sitatet...
Ja jeg kjenner de, og de har gitt soppen til flere, som reagerte bra/vanlig med fleinsopp. Så, kanskje det har sneket med noe av en giftig sopp, men kan og hende det er noe psykisk bare?

Har ikke bilde :/

Trippen var sånn:
Jeg la meg i senga, med musikk. Kjente at kroppen ble på en måte varm og kald, og rastløs, og jeg ble på en måte mer følsom fysisk. Jeg så også mønster og farger når jeg lukka øynene. Prøvde å bare nyte det, men følte meg for rastløs. Prøvde å danse for å få ut rastløsheten med å danse. Da kasta jeg opp. Spiste litt havregrøt etterpå, som jeg også kasta opp. Jeg har ikke kasta opp i dagene etterpå, kvalmen har ikke vært så sterk
Sist endret av Anneq2345678; 10. januar 2022 kl. 20:41. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.