View Single Post
Jeg klarer ikke få med meg hele tråden før jeg har spist 4 attentin jeg.
Bare tenker, det er så enorme mengder med informasjon, dokumenter, teknologi, hjernevasking, reklame
vi blir bombardert av alt.
Jeg legger meg på en midtlinje. Anarki er ikke mer enn at ingen er din hersker og ingen er din slave.
Kan dra det inn i politisk syn om at vi er likeverdige. Jeg balanserer det meste sånn jeg men jeg har mine ting jeg klarer henge meg på.
Politikk er desverre ikke min sterke side. Blir det regjerningskrise snart og folka må slå i bordet blir det vel ikke anarki, men syns jeg kanskje bør starte en tråd her
hvordan styrer vi. discord? haha teams bestående av lokal lag.
Nå er jeg jo såpass gammel at jeg har etablert en bedrift. Idielt sett flere hjørnesteinsbedrifter, folk bidrar det de kan og enkeltmannsforetak med små og store bedrifter slår seg sammen. Forresten tech entusiaster, utviklere, system administratorere og ja, folk som har en drive og vil utgjøre noe, brenner for noe trengs. Discord er vel påfallende ganske bra. Så, har en server der. Aktivitet hadde vært kult. Hadde en brukergruppe for Linux tech geeks en gang i tiden med mailserver og hjemmesider, sinnsyke opplegg. EN person joina, resten ville bare ha kredittkort skrevet og boler bestilt på nett haha. Lufter litt jeg, helt ny på forumet