View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg vet ikke helt hva betegnelsen PAM står for men han er innlagt på psykiatrisk sykehus/institusjon i regi av sykehuset. Om det er resepsjon, kontor, vakttelefon eller hva det vet jeg ikke men han har i hvertfall fått ha tilgang til en trådløs telefon som tilhører stedet/ansatte/sentralbordet(??) som pasientene kan få låne.
Vis hele sitatet...
PAM er psykiatrisk akuttmottak, der du typisk kommer inn først i en sånn situasjon før du eventuell havner på post for psykoser, stemningslidelser eller whatever. De har vakttelefon og det er ikke uvanlig at pasienter får låne den, mest til å motta samtaler. Han burde ikke få låne den for å telefonterrorisere (eks)dama si, men min erfaring fra psykiatrien tilsier at det skjer litt av hvert der som ikke burde skje. Han burde absolutt ikke ha tilgang til internett heller, men jeg har selv vært på mottakerenden av den feilbedømmelsen så jeg har ingen problemer med å tro på at det er tilfelle.

sykepleierne mente at jeg stod i så krevende situasjon at jeg burde få profesjonell hjelp
Vis hele sitatet...
Akkurat den vurderingen støtter jeg sykepleierne i.

Bare ikke IKKE IKKE! gå tilbake i fella når han roer seg og blir snill og angrende igjen. Vær så snill. Dette er sjansen din til å komme unna, ta den.