View Single Post
Alge faen!
Alge's Avatar
Med mindre han er utagerende eller veldig til fare for seg selv eller andre så ville jeg latt det gå sin gang uten å gi det så mye av tiden min. Bare jatte litt med som du sier, nytter ikke å overbevise han uansett. Begynner ting å skeie skikkelig ut så er jo ambulanse den riktige plassen å ta kontakt, da vil de komme å sjekke han ut og ta en vurdering om de skal ta han med på tvangsinnleggelse (noe som kanskje hadde vært på sin plass).

Jeg personlig syns de over meg her er noen idioter som sier du skal bare gå i fra kjæresten din når han sitter i psykose! Jeg syns du skal passe litt på han jeg, så kan dere heller ta alvorspraten når han har kommet til seg selv igjen å ta det deretter. Med å passe på han mener jeg ikke overvåke han 24/7 og bruke masse tid og krefter på han, men heller bare være litt til stede av og til sånn at du kan kontakte ambulanse om ting går helt av skaftet. Han kommer til å komme til seg selv igjen. Det kan også hende det var psykiske problemer som gjorde at han tydde til stoffer i første omgang, så å si at du bare skal stikke ifra han er dømmende som bare det når ingen vet hvorfor ting er som dem er...