View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg vet at det finnes mye mer skadelig rusmidler enn metamfetamin / meth / crystal som bensin, krokodil, scopolamine (kan dø av det om ikke bli permanent "gal") osv osv...

Men jeg har sett first hand hvordan meth har ødelagt en person på jobben min.
Han fikk seg en dame som drev med meth, dette er en fyr med veldig avhengighetsskapende personlighet så han slengte seg rett på meth pipa han også. Dette var snakk om krystaller som du ser i Breaking Bad (bare at det var som glass, ikke blått)..

Anyways. Etter noen mnd kunne man merke STOR forskjell på han. Han begynte og tro at sjefene på kontoret spionerte på oss. Husker jeg skulle si noe angående MDMA til han siden "alle" på jobben bruker dop er det ganske liberalt og snakke om på jobben.

Men han sa hysjjj. Så skrev han en lapp til meg hvor det sto "jeg er sikker på at sjefene har mikrofoner som hører hva vi snakker om og at de følger med på oss".

Så ble han bare verre og verre, han var våken i 3 døgn, sov i 8-12 timer, så våken i 3 døgn sov i 8-12 timer. Repeat.
Han hadde alltid med seg en flaske med 50/50 vodka og brus på jobben fordi han fikk panikkanfall hele tiden som han holdt inne i seg og alkoholen roet ned nervene.

Han sa ikke ET ORD til noen på jobben lenger, han satt hele arbeidsdagen på Skype med dama si, de snakket ikke sammen, de hadde bare kameraet på hverandre mens han jobbet og hun var hjemme, alle syntes det var max weird.

Plutselig en dag så slutta han å møte opp på jobben, etter en uke uten og høre fra han eller noe så dro sjefen hjem til han men han nektet og slippe inn sjefen. Så han ca 1 uke etter det på kontoret, han leverte fra seg jobb-pcen osv, han hadde da selvfølgelig fått sparken.

Etter deg begynte han og skrive til oss på jobb, på Facebook. Ting som at staten spionerer på han, han sa det er en satellitt som forfølger han, og satellitten driver og bestemmer energien rundt kroppen hans, han kunne se satellitten utfor vinduet sitt.

Han drev også å postet masse Facebook statuser om at "jeg skal drepe de som spionerer på meg" osv, med andre ord, han var til fare for seg selv eller andre.

En dag så gikk han til angrep på politiet fordi i hans hode så drev staten og spionerte på han, og hadde sendt en satellitt for å styre energien rundt han, og spionere på han døgnet rundt.

Heldigvis var det bare med knyttnevene og uten våpen, så politiet fikk slengt han inn på glattcella men skjønte fort at han var psykotisk og fikk han tvangsinnlagt.
Etter et par mnd på psykiatrisk avdeling med medisiner osv så kom han seg tilbake til virkeligheten, men hadde da fått diagnosen "paranoid schizofreni". Men jeg snakket med han på Facebook og han virket seg selv igjen, men må gå på medisiner.

Så sluttet vi og snakke sammen, en dag skrev han til meg: Hei, hva skjer, alt bra?

Jeg svarer: Joda, alt er bra her, hva med deg?

Han: Joda, alt bra her også, men har tatt speed 2 uker i strekk nå så er litt dårlig bare, men overlever.

Samtalen gikk noe i den duren.


Etter at han hadde sagt at han hadde speeda 2 uker i strekk etter at han nylig hadde sluppet ut fra psykiatrisk avdeling med diagnosen "paranoid schizofreni" så mistet jeg alt håp for han.

Men han er tilbake i jobb osv da, men meth har ødelagt han mentalt for resten av livet.
Det er derfor jeg vil si at meth er noe av det farligste rusmiddelet som finnes, men det er kun fordi jeg har first han experience av en som har blitt totalt ØDELAGT av det.



Meth og speed, bare og holde seg unna det, nå skal jeg faktisk innrømme at jeg har testet meth, i krystallform, sniffet og røykte det. Men det var ikke noe for meg, likte ikke rusen, følte meg direkte skitten i en ukes tid etter og veldig deprimert.

Takk gud for at jeg ikke likte rusen for å si det sånn

Om noen fra jobben min ser dette så vet de med engang hvem det er snakk om. Meth ødelegger deg virkelig. Skal sies at han ikke mistet noe vekt eller noe sånt mens han drev med det, han spiste som normalt osv, men hode hans, det mentale ble rett og slett gjort om til grøt og galskap....


Som jeg sa i starten av min post, dette er ikke det verste rusmiddelet, men pga 1st hand experience måtte jeg bare rate det som ET AV DE VERSTE rusmidlene.