View Single Post
Jeg er enig med deg hampus, som jeg sa lar jeg tvilen gå markedet til gode. Nå skal det også sies at det fortsatt ikke bekreftes utblanding av hasj hos Kripos ennå, og til og med om myndighetene hadde visst, ville du ikke fått det bekreftet.

Utblanda hasj

Jeg vet også om metoder å blande ut hasj med hampus, derfor skrev jeg cellofan og spritbluss samt nypress av plater i mitt tidligere innlegg.

EDIT:
Enig at det ikke skjer i stor skala, men mye bøff er å ta i betraktelig. Mener fortsatt det ville vært en fornærmelse for intelligensen blant landets cannabis- og hasj-røykere, men nå er jeg litt for cannabis jeg da - så jeg ser på alle cannabis-røykere som svært intelligente.

Slakterns webguide
Slakterns webguide - Oslo, haha - sinnsyk bra lenke forresten, slaktern
the hashish sold along the river had been mostly re-alduterated soapbar (yes, it\'s true, they grind up the soapbar and add even more stuff) or worse - rubber or wood or something else altogether.
Vis hele sitatet...
Avgjør selv om dere skal tro på re-kuttinga av hasj solgt på akerselva per 2007/2008

hampus 10 år gamle lenke

EDIT IGJEN:
Jeg fant ikke noe kilde, men jeg kan komme med en påstand:
- I motsetning til nedover Europa, er det en standard-pris på hasj og cannabis her i Norge.
- Kutt er ikke bare utblanding med ulumskheter, det kan også bety juks med vekt
- Fetthasj er en soap som i sin form jukser med farge og vekt, det vil si at der du i ren tilstand ville måtte brukt kanskje dobbelt til tre ganger så mye for å oppnå soting, så kunne du adoptere bombay-metoden, men oppkoket med fett til å rulle sammen "hasjolje" til eggform gir knall tvers igjennom mørk hasj uten særlig karakteristisk lukt annet enn når du varmer den opp.
- Fordelene er at av brun eller lys hasj har man oppnådd soting uten behov av cellofan eller nypress, og vekta har økt betraktelig til tross for at hasj-og thc-innhold er nogenlunde likt.

Påstand, ofcourse - men mer tilnærmelig det norske markedet (og bygger gjerne litt på det faktum at mange sotinger rett og slett ikke gir særlig god rus lenger)
Sist endret av paranoy; 20. desember 2007 kl. 22:13.