View Single Post
What do you know, takk til hampus. Dermed kan en sikkert fastslå at denne hasj-utblandingen er mer et rykte enn fakta her til lands. Men ta en tur over til Storbrittania, så er ikke dette bare rykte lenger. Soap, eller fetthasj er et faktisk forhold som ble advart mot i henholdsvis Irland, Skottland og England. Kanskje Wales også. Men her til lands har jeg stusset veldig, også via den linken som du gav tidligere Slaktern, om hvor du skal dra for å kjøpe deg hasj i ulike storbyer i forskjellige land. Har selv kjøpt hasj på Akerselva, og ikke hatt problemet som beskrives der. Men så tror jeg jo heller ikke at all hasj som selges havner på Kripos bord i landet, så jeg fortsetter å stusse. Men fetthasj fra hasjolje, også av tidligere kalt Boblings kan jeg godt si at i enkelte deler av landet er ikke det bare en myte. Dette var den der oljen rant ned ved varm oppvarming og var påstått å være blant de sinnsyke olje-hasja som du kan få kjøpt i Nederland. Yeah, right!

EDIT:
Jeg vil bare legge til at cannabis- og hasj-røykere i landet er såpass intelligente at jeg tror neppe det er noe marked for å selge såkalte utblanda hasj til lands, og at det er såpass mange hjemmedyrkere som kunne gitt markedet et alternativ til eventuell tørrokk eller fett som skulle dukke opp er jeg sikker på - så jeg heller litt mot Kripos sin uttalelse, men lar fortsett tvil komme markedet til gode.

EDIT IGJEN:
Ta eksemplet mitt med å forsøke å kværne opp 10 gram med hasj og bland med mel. Det er en kjensgjerning at det ikke bare er å kværne opp hasj og blande det ut og presse de sammen igjen, det håper jeg folk innser og ikke foreksempel anskaffe seg 100 gram med god gatehasj og begynner å kværne opp i den tro at de kan blande ut med alt å dermed lage hasj-plater på nytt. Merk dere det jeg har prøvd å si: Til og med fetthasj og tørrokk må ha en viss thc-innhold i seg (mest sannsynligvis har dette no med trikomer å gjøre) for å kunne presses i de kjente hasj-platene som nevnt.
Sist endret av paranoy; 20. desember 2007 kl. 21:32.