View Single Post
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Sitat av robhol Vis innlegg
Jeg ser at du enten med vilje eller av andre grunner virker innstilt på å feiltolke metaforen, så jeg legger den død. .
Vis hele sitatet...
Hva er det du mener jeg har feiltolka?
I fare for å repetere meg selv, med blindtarmbetennelse veit vi akkurat hva som er feil, og vi veit akkurat hva som må gjøres.
Mener du de kan sammenlignes bare fordi de er godkjente medisinsk praksis? Det er mye dritt som har vært godkjent praksis, og ser vi noen år bakover, mye særdeles tvilsom praksis innenfor psykiatrien.
Det er aldri noen tvil om noen vil ha fjerna en betent blindtarm. Legen spør ikke om du føler du trenger å fjerne blindtarmen, så gir deg et skjema for å fylle ut hvor lite du vil beholde den.

Jeg tror ikke "teppebombing" av alle psykologiske problemer med SSRIer er en god ting, selv om det for tiden er en godkjent medisinsk praksis.
Trur kanskje vi er mer enige enn det virker som, var litt fyrt opp og engasjert i de første postene. Men sammenligningen med blindtarmbetennelse fatter jeg fortsatt ikke. Mulig jeg må ha det inn med skje, hvordan dette er så sammenlignbart. Finn fram skjea så sier jeg ÆÆÆÆ
Sist endret av Bothrops; 22. august 2016 kl. 06:27.